Sunday, February 24, 2019

املاک مدرن استانبول برای فروش - ویلا لوکس معتبر با 5 اتاق در Zekeriyakoy

Modern Prestigious Family Home - Istanbul - Large private gardens

روستای Zekeriyakoy ارائه می دهد دسترسی به شهر بسیار عالی، فقط 15 دقیقه طول کشیده به مرکز کسب و کار Maslak با میدان Taksim در عرض 45 دقیقه و نزدیک به یکی از پل های Bosphorus برای رسیدن به آسیا استانبول در هیچ زمان در همه.


واقع در شمال مرکز این منطقه واقع در فاصله کوتاهی از سواحل دریای سیاه است که همچنین می تواند در حدود 15 دقیقه و فوق العاده بوفوروس در عرض 2-3 دقیقه رسیده است، به شما ارائه سواحل شگفت انگیز، طیف وسیعی از جاذبه های و دنیای امکانات خرید، و علاوه بر این روستا درست در لبه جنگل بلگراد خیره کننده قرار می گیرد تا یک زندگی سالم از هوای تمیز تازه را دور از مرکز شهر و تمام ترافیک پرقدرت قرار دهد.

Zekeriyakoy در منطقه Sariyer، یکی از ثروتمندترین مناطق شهرستان، جذب خانواده های متفکر و کارگران شهرستان با کارگران و صاحبان کسب و کار، که ترجیح می دهند شیوه زندگی در حومه شهر و در نظر گرفتن کوتاه سفر به دفتر هر روز، مناسب برای سالهاست که با فراوانی امکانات و امکانات محلی مغازه ها، سوپر مارکت ها، مدارس، دانشگاه ها و بیمارستان ها در فاصله کوتاهی زندگی می کنند.

جزئیات ملک

ویلا مستقل خیره کننده برای فروش در Zekeriyakoy در یک املاک بزرگ منحصر به فرد از خانه های لوکس بزرگ، فقط 2 کیلومتر از خط ساحلی بسفروس و در یک درایو کوتاه به بسیاری از امکانات محلی پیدا شده است، اما فروشگاه های محلی و سوپر مارکت ها را می توان از طریق کوتاه راه رفتن.

املاک ارائه می دهد ورودی خصوصی دروازه و با خیال راحت توسط یک سرویس امنیتی 24 ساعته برای آرامش خاطر خود را تماشا، با جاده های خصوصی در حال اجرا از طریق املاک به هر ویلا با پارکینگ خصوصی برای هر خانه.

ویلا برجسته دارای باغ بزرگ خصوصی خود است که کاملا از طریق درختان همیشه سبز جدا شده است، میزبانی چند محوطه کاشت سبز نگهداری از چمن های نگهداری شده همراه با استخر شنا خصوصی خصوصی با تراس چوبی در هر طرف با فضای زیادی برای خانواده ناهارخوری و یک محل ناهار خوری در فضای باز.

ویلا مدرن تنها در دو طبقه دو طبقه با طراحی L شکل ساخته شده است که به طور ماهرانه با استفاده از سنگ های طبیعی ساخته شده است که از عایق بسیار عالی است که گرما را در تابستان و در زمستان حفظ می کند.

No comments:

Post a Comment