Friday, February 15, 2019

آپارتمان فروشی استانبول املاک برای فروش - آپارتمان های مدرن Esenyurt سرمایه گذاری در قیمت مقرون به صرفه

Modern Istanbul Apartments - Off- Plan Investment - Communal seating area

ما در ترکیه خانه ها از ارائه این طرح خارج از طرح آپارتمان لوکس در استانبول برای فروش، در استانبول اروپا در نزدیکی دریاچه Kucukcekmece و بزرگراه ها در محله تازه توسعه Esenyurt است.



استانبول پس از منطقه اسنیورت، در چند سال گذشته، یک برنامه بازسازی عظیم با توسعه برخی از مجتمع های مسکونی لوکس فوق العاده، بین Buyukcekmece و Kucukcekmece Lakes قرار گرفته است، و تبدیل به یک منطقه بسیار محبوب برای زندگی سالم با مجموعه ای از امکانات محلی از جمله مدارس دولتی و خصوصی و بیمارستان ها، مراکز خرید بسیار محبوب که بیش از خرید با امکانات تفریحی، رستوران ها و کافی شاپ ها و غیره ارائه می دهند.

اسنیورت یک منطقه ایده آل برای سرمایه گذاری ملک است با لینک های عالی به مرکز شهر و بسیاری از مناطق دیگر شهر که بین دو بزرگراه اصلی شرکای شهر واقع شده است و شما را به تمام جاذبه های اصلی استانبول در کمتر از یک مکان متصل می کند ساعت به همین دلیل منطقه نیز با گردشگران و بازدیدکنندگان منظم کسب و کار به دنبال پایگاه مرکزی ایدهآل نزدیک فرودگاه آتاتورک، دسترسی آسان به فرودگاه سوم جدید و دسترسی آسان به تمامی مناطق شهر است.

موقعیت عالی مرکزی

این پروژه بی نظیر آپارتمانهای سرمایه گذاری مدرن در Esenyurt برای فروش در ترافیک مشغول به کار در TEM قرار دارد و تنها 800 متری از بزرگراه E-5، دسترسی به کلیه مناطق شهر و فرودگاه ها و همچنین طیف گسترده ای از امکانات و امکانات محلی در فاصله پیاده روی یا یک درایو کوتاه، مراکز خرید با امکانات سرگرمی، رستوران ها، پارک ها، سوپر مارکت ها، مدارس برای تمام سنین تا سطح دانشگاه و بیمارستان ها.

در محدوده وسیع تر، یک درایو کوتاه، شما را به غرب مارینا، سواحل دریاچه های Kucukcemekece و Buyukcekmece، مرکز کنوانسیون Tuyap و غیره در کمتر از 10 دقیقه، با مراکز شهر معروف در 30-35 دقیقه دسترسی درایو، اگر چه شما برای صف های اغلب ترافیکی شهر نیستید، منطقه خدمات حمل و نقل عمومی را نیز ارائه می دهد.

جزئیات توسعه

در حال حاضر در حال ساخت با تاریخ تکمیل برنامه ریزی شده در دسامبر 2019 است که توسط توسعه دهنده قابل اعتماد استانبول مطابق با تمام آخرین قوانین ساختمان دولتی برای زمین لرزه، ایمنی آتش نشانی و گاز، همراه با قانون جدید برای خانه های عایق شده برای هر دو حرارت و صدا ساخته شده است.

No comments:

Post a Comment